ORCID iD iconhttps://orcid.org/0000-0001-5448-1100
menusearch
abdolhamiddelshad.ir

عبدالحمید دلشاد رئیس دانشگاه در کنفراس روش های مطلوب مدیریت در ژنو

۱۳۹۴/۱۱/۱ پنج شنبه
(2)
(0)
عبدالحمید دلشاد رئیس دانشگاه در کنفراس روش های مطلوب مدیریت در ژنو
عبدالحمید دلشاد رئیس دانشگاه در کنفراس روش های مطلوب مدیریت در ژنو

عبدالحمید دلشاد رئیس دانشگاه به دعوت کشور سوئیس برای شرکت "درکنفراس سالانه گزینش روش های مطلوب مدیریتبه ژنو سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مرکزبندرلنگه، عبدالحمید دلشاد رئیس این مرکز که هفته گذشته به دعوت کشور سوئیس برای شرکت "درکنفراس سالانه گزینش روش های مطلوب مدیریت " ( ..... (Other Ways Management به ژنو سفر کرده بود، طی نشستی خبری در محل این دانشگاه حاصل ارزیابی و دست آوردهای سفر خود را بسیار مثبت خواند.

بنا به این گزارش، وی طی سخنانی در کنفرانس مزبور، ضمن برشمردن موقعیت های ممتاز و پیشرفت های رو به تعالی کشور عزیزمان " ایران " که بر گرفته از زیر ساخت ها و استفاده بهینه از فناوری اطلاعات است اظهار داشته : با نام یک ایرانی، از جنوبی ترین نقطه کشورم " ایران " و از شهرستان بندرلنگه از استان هرمزگان و از کرانه ی خلیج همیشه فارس ایران آمده ام ( ادامه سخنان وی در حجم صدای کف زدن های ممتد حاضران در کنفرانس که با شنیدن نام " خلیج همیشه فارس ایران " پدید آمده بود تا لحظاتی متوقف گردید ) تا که شمه ای از خدمات آموزشی دانشگاهی را که عهده دار امور و اداره ی آنم بر شمرم.

عبدالحمید دلشاد در ادامه آورده است که : به کشورهای زیادی در شرق آسیا، غرب آسیا، آسیای میانه و بیش از 10 کشور اروپایی سفر کردم و از نزدیک خدمات آموزشی دانشگاهها و مراکز آموزشی بسیاری را مورد بازدید قرار داده ام و بی شک در یک مقایسه واقع بینانه، ایران در بین کشورهای دنیا از لحاظ خدمات آموزشی و نخبه پروری در موقعیت ممتاز و رو به پیشرفتی قرار دارد.

 وی سپس به تشریح چگونگی آموزش عالی و فناوری اطلاعات در حوزه مسئولیت خود پرداخته و گفته است کلیه خدمات آموزشی در دانشگاه مورد تصدی من بصورت آنلاین بوده و همواره با بهره مندی از خدمات فناوری اطلاعات و اینترنت انجام میگیرد که بمنظور پیشگیری از هرگونه خلل احتمالی در خطوط اینترنتی و یا قطع ارتباط برآمده از تحریم های بین المللی، مبادرت به ایجاد سیستم جایگزین با استفاده از سیستم اینترانت داخل ایران گردیده تا که دانشجویان و اساتید فارغ از دغدغه، به تحصیل و تدریس خود بپردازند.

وی در این کنفرانس همچنین اظهار داشته است شهرستان 30 هزار نفری بندرلنگه که محل فعالیت فرهنگی من است دارای بیش از 5000 نفر دانشجو است که بی شک در یک مقایسه منصفانه میتوان گفت: ایران شانه به شانه کشورهائی گام بر میدارد که شتابان مسیر ارتقاء روزافزون بهره مندی از خدمات فناوری اطلاعات و اینترنت را در می‌نوردند.

لازم به ذکر است : این کنفرانس همه ساله جهت عرضه تجارب مدیریت و استفاده از تجربیات دیگر کشورها در زمینه های آموزش، تجارت، مدیریت و .... در یکی از کشورها برگزار میگردد که امسال برای 24 امین بار با بیش از یکصد نفر از 25 کشور جهان در این سمینار که در شهر ژنو سوئیس برگزار شده بود، دعوت شده بودند. لازم به ذکر است این کنفرانس در سال 2009 نیز در شهر پاریس برگزار شده بود.

در این کنفرانس به آقای عبدالحمید دلشاد رئیس مرکز بندرلنگه، نماد و سمبل کنفرانس و گواهینامه مدیریت کیفیت ( (TQM اعطاء شد.

 

 تندیس اهدائی به عبدالحمید دلشاد
تندیس اهدائی به عبدالحمید دلشاد
 لوح تقدیر به عبدالحمید دلشاد در ژنو
لوح تقدیر به عبدالحمید دلشاد در ژنو
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر